Wednesday, January 13, 2010

!!sila terasa&perasan!!

130110
1543

pernah x anda2 jumpe yg org yg berjaya,d'sukai,d'minati,dpt peluang besar adalah org2 yg suka,sanggup,xkesah,rela MENIPU?

saya jumpe 2 contoh sgt beSar arinie..
mungkin luaran atau dr p'ckpan,org t'sebut nampak sprt b'PRINSIP
tp PRINSIP ape yg mereka pakai ea..?

mungkin bg sesetgh org ada laGak yg beSar,bila mereka adalah org yg berjaya
tp kena tempat kah lagak mereka jika dasar nye mereka MENIPU..?

contoh nye (bkn contoh dr yg saya kena arini & semLm)
--> lebih suka dgr comment yg +ve dr cOmment -ve <--
saya pOn suka dgr yg +ve
org lebih hargai mereka yg menjaga hati dgn menipu dr mereka yg b'terus terang bila m'cOmment..anda setuju..??

-->lebih berketerampilan<--
mereka yg pandai memutar belitkan sesuatu statement,nampak sprt lebey bijak dr mereka yg xpandai memutar belitkan statement itu ketika d'interview..btol!

bila terkena pd batang hidung sendiri,saya sgt TERASA!

iye saya juga ada MENIPU,tp PRINSIP saya,bOhong saya xmelibatkan kebajikan org laen
soalan saya d'sini PRINSIP ape yg anda pakai..?

..rambut mungkin sama hitam,hati laEn2..

No comments: