Sunday, January 31, 2010

istiQamah~berjuang melawan hati nafsu

310110
0927

uitt..ari nie ari t'akhir january
cepat sungguh masa b'lalu..but im hOping fOr dat to..

biarkan masa b'lalu pantas kerana ku tak sanggup lagi menapak di sini..aceceh...

for my adik, i love her sO much..hOpefully she will be better persOn than i am
HAPPY BELATED BURFDAY
dah 18 adik ku..
ikot law,dah leh kawen dah m'ikut kehendak sendiri
eh,eh..xleh2,akak dulu ea..
semOga adik sentiasa ISTIQAMAH m'buat segala perkara yg adik nak wat..

okay
im gOing to d tempat yg byk buku
semOga every ahad saya leh sentiasa ISTIQAMAH melawat tempat ini
kalu duk bilik,xjLn ape2 sgt kOt
utk mama n abah, ct akak usaha keras utk kegembiraan kalian
saya gembira bila mereka gembira n bangga pd saya
waa!seBak..
insyaALLAH

dan dgn ISTIQAMAH nya
saya akan b'usaha sampai kekuatan tiada lagi utk m'nunjuk kan saya BUKAN org yg BODOH yg hanya akan m'nurut kata
saya akan tunjuk kan
semOga ALLAH lembutkan hati mereka
menerima cadangan
kerana saya suka buat ape yg saya suka
dan saya akan ISTIQAMAH bila saya wat benda yg saya suka

mari BERJUANG dan ISTIQAMAH

No comments: