Saturday, January 30, 2010

kadang-kadang

300110
1106

jangan ingat mereka yg t'didik adalah mereka yg prOfessional to handle PNC things
prOfessional kah mereka jika gaya nya begini?
u r hurting other people for ur own gOod..u r sharing others PNC..
hak saya sebagai 'org bawahan' telah d'usik oleh mereka yg m'anggap mereka 'org atasan'
minta maaf jika saya tidak menghormati anda lagi
dan jangan persoalkan jika luahan ini ada d sini
kerana anda sendiri tidak m'jaga hak saya
perlukah saya m'jaga hak anda?

bernasib baik lah anda kerana saya masih lagi m'jaga sensitiviti anda
'siapa yg mkn cili dia yg rasa pedas nya'

jangan sesekali fikir pangkat,kedudukan,kasta itu tidak d'praktik kan pd zaman ini
walhal benda itu lagi banyak berlaku skrang!

sayang bangsa kah kita jika kt tidak memberi sokongan pd perkara2 yg baik bangsa kt yg lain cuba buat?
dan anda main2 kan niat mereka

perlukah saya hormat dia?

No comments: