Tuesday, January 5, 2010

i do care

050110
2216

nampak mcm xkesah,tp saya kesah..hipokrit kah saya..?

saya kesah bila mase cepat sungguh berlalu..walaupon baru seminggu lebih masuk belajar,tp mcm byk je ketinggalan..saya kesah sgt bila saya rase xcukup mase..tp maintain je mereka tgk saya bg sape2 yg memerhati saya (hii'',perasaan btol ada org memerhati)..hipokirt kah saya?

saya kesah bila saya terlebih guna wet parents saya bagi..(saya hanya ada loan *pama* je)..so bila nak mintak wet,saya sangat kesah bila d'tanye ke mana wet saya pergi..bOros kah saya?

saya kesah bila saya xmampu nak hadiah kan org2 t'dekat dgn hadiah!..kecewa~..so saya sgt kesah bila saya xde wet lebey!..tp jarang2 org dgr saya kata xde wet..saya xkaya,tp saya xnak m'ngaku saya miskin..hipokrit kah saya..?

saya kesah bila perkara2 yg m'cuit perasaan saya..yg x m'yenangkan hati..perkara2 yg saya suarakan d'maen2kan..tp ape saya kata..."xkesah lah"..hipokrit btol saya..pd diri sendiri..

saya kesah bila bLog saya mcm 'mati xmau,hidup t'sipu2'<--btol kah..?..ini adalah kerana 'saya kesah d atas'..sibuk hipokrit kOt..haha

~saya diam bila saya kesah,saya biSing bila saya xkesah~..faham?!.......YES i DO CARE!!!

No comments: